pondělí 9. prosince 2013

Bent Bulldog Natural SS

Tahle dýmka mi ležela nedodělaná na stole asi dva měsíce. Tenkrát jsem vyráběl bulldoga pro kolegu z našeho fóra, ale ten chtěl černého s pískovaným povrchem. Protože když jsem tehdy vyrašploval finální tvar hlavičky, tak na sobě neměla jediný kaz. Tak jsem ji odložil, protože pískovat takové pěkné dřevo by byla škoda, vzal jiný špalek a začal znovu. No a teď tedy přišla její chvíle. A skutečně, i po vybroušení na ní není jediný kaz. Ještě jsem přemýšlel, z čeho udělám náustek, když bude tedy hlavička přírodní nemořená. Jestli má mít klasický černý náustek, nebo nějaký jiný, barevnější. Akrylový jsem dělat nechtěl, připadalo mi to jako "zneuctění" tak hezkého dřeva, tak jsem nakonec tedy vyrobil náustek z cumberlandu. I když na to teď tak s odstupem koukám, tak černý ebonitový by možná byl ....... No nic.

Délka: 143 mm

Výška hlavičky: 49 mm
Průměr hlavičky: 45 mm
Průměr komory: 21 mm
Hloubka komory: 37 mm
Hmotnost: 59 g
Materiál: briar
Náustek: cumberland
Kroužek/Spigot: Stříbro 925/1000
Filtr: není







Žádné komentáře:

Okomentovat