pondělí 17. června 2013

Bulldog Silver Spigot

Dýmka s pořadovým číslem 79. a zase spigot. Tak tenhle Bulldog se spigotem mi dal zabrat. Prstýnek jsem dělal nadvakrát, první se mi povedlo v hraně proleštit. Tak jsem to jal zaletovat, ale jak jsem na šáhl plamenem, tak se ta díra ještě zvětšila a bylo vymalováno. Druhý se už povedl. Když jsem dělal náustek, tak mi při upínání mezi hroty praskl. Už jsem tam měl nalepený stříbrný kužel a opravdu tam držel. Tak teď co s tím. Napřed jsem si říkal, že ten ebonit zevnitř nějak odvrtám, ale pak mě napadlo to zkusit ohřát. Šáhl jsem na to plamenem, dokonce to i chytlo, nebo co, ale kroužek z toho sjel jak namydlený. To asi chytlo lepidlo. Stříbro jsem tedy zachránil. Takže náustek jsem taky udělal až na druhé podání. No, ale nakonec jsem tu dýmku přece jen dobrečel.

Délka: 155mm
Výška hlavičky: 50mm
Průměr hlavičky: 43mm
Průměr komory: 21mm
Hloubka komory: 40mm
Hmotnost: 55g
Materiál: briar 
Náustek: ebonit
Kroužek: Stříbro 925/1000
Filtr: není







Žádné komentáře:

Okomentovat