sobota 23. března 2013

Baskerville

Další dýmka z mé dílny je, na přání kolegy, replika dýmky Peterson Sherlock Holmes Baskerville. Přání bylo, aby byla hladká. Ale při broušení se zase vyskytlo několik menších kazů, tak jsem nakonec zvolil, na rozdíl od předlohy, kontrastnější moření. Přece jen to pak není tolik vidět. Zvažoval jsem ještě rustikování, ale kresba mi přišla docela zajímavá, tak jsem ji nechal nakonec hladkou. Oproti předloze má ještě o něco užší krček s náustkem, objevil se tam totiž kaz, který musel pryč. Uvidím, jak se to bude zamlouvat. Když tak bude tunning. Jako bonus jsem vyrobil ještě dusátko ve stejném moření.

Délka: 125mm
Výška hlavičky: 60mm
Celková výška: 100mm
Průměr hlavičky: 40mm
Průměr komory: 20mm
Hloubka komory: 45mm
Hmotnost: 79g
Materiál: briar
Náustek: ebonit
Kroužek: stříbro 925/1000
Filtr: není











Žádné komentáře:

Okomentovat